Use this url to cite publication: https://hdl.handle.net/20.500.12259/36897
Veiksnių, įtakojančių vartotojų išlaikymą, tyrimas
Type of publication
Straipsnis kitoje duomenų bazėje / Article in other database (S4)
Title [lt]
Veiksnių, įtakojančių vartotojų išlaikymą, tyrimas
Other Title [en]
Research on the factors influencing customer retention
Is part of
Organizacijų vadyba : sisteminiai tyrimai. Kaunas : Vytauto Didžiojo universiteto leidykla., 41 (2007)
Date Issued
Date | Issue | Start Page | End Page |
---|---|---|---|
2007 | 41 | 137 | 150 |
Publisher
Kaunas : Vytauto Didžiojo universiteto leidykla
Is Referenced by
Extent
p. 137-150
Abstract (lt)
Vartotojų lojalumas ir organizacijai vertingų vartotojų išlaikymas tampa vis reikšmingesnis konkurencinio pranašumo veiksnys. Straipsnyje pristatomi tyrimo, skirto išanalizuoti veiksnius, įtakojančius vartotojų išlaikymą, rezultatai. Apibrėžti veiksniai, įtakojantys vartotojų pasitraukimą ir vartotojų nepasitenkinimo priežastys.
Abstract (en)
Customer loyalty and valuable customers' retention are becoming more and more significant as a tool for competitive advantage. The article presents the results of the research that was carried out in order to find out and explore the factors possessing influence upon customer retention. Factors that influence customer defection and reasons for customer dissatisfaction were defined in the article.
Type of document
type::text::journal::journal article::research article
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Coverage Spatial
Lietuva / Lithuania (LT)
ISSN (of the container)
1392-1142
Other Identifier(s)
VDU02-000003271
Access Rights
Atviroji prieiga / Open Access