Use this url to cite publication: https://hdl.handle.net/20.500.12259/36566
Vartotojų lojalumo stadijų nustatymo modelis
Type of publication
Straipsnis kitoje duomenų bazėje / Article in other database (S4)
Title [lt]
Vartotojų lojalumo stadijų nustatymo modelis
Other Title [en]
Model of the determination of customer loyalty stage
Is part of
Organizacijų vadyba : sisteminiai tyrimai. Kaunas : Vytauto Didžiojo universiteto leidykla, 2008, T. 48
Date Issued
Date | Issue | Start Page | End Page |
---|---|---|---|
2008 | 48 | 7 | 21 |
Publisher
Kaunas : Vytauto Didžiojo universiteto leidykla
Is Referenced by
Extent
p. 7-21
Abstract (lt)
Straipsnyje pateikiamas apjungiantis vartotojų lojalumo klasifikavimo modelis. Analizuojami galimi vartotojų lojalumo matavimo metodai. Atliktos vartotojų lojalumo klasifikavimo bei matavimo analizės pagrindu sudarytas universalus teorinis vartotojų lojalumo modelis.
Abstract (en)
The article proposes the theoretical model of customer loyalty classification. Various methods of customer loyalty measurement are analyzed. On the basis of the analysis of customer loyalty classification and measurement, the universal theoretical model for the determination of customer loyalty stages is designed.
Type of document
type::text::journal::journal article::research article
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Coverage Spatial
Lietuva / Lithuania (LT)
ISSN (of the container)
1392-1142
Other Identifier(s)
VDU02-000005932
Access Rights
Atviroji prieiga / Open Access