Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/36566
Type of publication: Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
Field of Science: Vadyba / Management (S003)
Author(s): Bakanauskas, Arvydas Petras;Pilelienė, Lina
Title: Vartotojų lojalumo stadijų nustatymo modelis
Other Title: Model of the determination of customer loyalty stage
Is part of: Organizacijų vadyba : sisteminiai tyrimai. Kaunas : Vytauto Didžiojo universiteto leidykla, 2008, T. 48
Extent: p. 7-21
Date: 2008
Keywords: Vartotojų lojalumas;Vartotojų lojalumo matavimas;Vartotojų lojalumo stadijos;Vartotojai;Customer loyalty;Customer loyalty measurement;Customer loyalty stages;Customer
Abstract: Straipsnyje pateikiamas apjungiantis vartotojų lojalumo klasifikavimo modelis. Analizuojami galimi vartotojų lojalumo matavimo metodai. Atliktos vartotojų lojalumo klasifikavimo bei matavimo analizės pagrindu sudarytas universalus teorinis vartotojų lojalumo modelis
The article proposes the theoretical model of customer loyalty classification. Various methods of customer loyalty measurement are analyzed. On the basis of the analysis of customer loyalty classification and measurement, the universal theoretical model for the determination of customer loyalty stages is designed
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/36566
https://www.vdu.lt/cris/bitstream/20.500.12259/36566/1/ISSN2335-8750_2008_N_48.PG_7-21.pdf
https://hdl.handle.net/20.500.12259/36566
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai / Management of Organizations: Systematic Research 2008, nr. 48
Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml11.11 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats

Page view(s)

300
checked on Jan 5, 2020

Download(s)

268
checked on Jan 5, 2020

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.