Use this url to cite publication: https://hdl.handle.net/20.500.12259/36207
Influence of the ecological factors on consumers’ choice
Type of publication
Straipsnis kitoje duomenų bazėje / Article in other database (S4)
Title [en]
Influence of the ecological factors on consumers’ choice
Other Title [lt]
Ekologiškumo poveikis vartotojo pasirinkimui
Is part of
Organizacijų vadyba : sisteminiai tyrimai. Kaunas : Vytauto Didžiojo universiteto leidykla, 2009, T. 52
Date Issued
Date | Issue | Start Page | End Page |
---|---|---|---|
2009 | 52 | 49 | 61 |
Publisher
Kaunas : Vytauto Didžiojo universiteto leidykla
Extent
p. 49-61
Abstract (lt)
Straipsnyje pateikiamas tyrimas nagrinėjantis ekologiškumą, kaip vieną iš produkto požymių įtakojančių vartotojų pasirinkimą, bei jo rezultatai. Tiriama, kiek produkto ekologiškumas įtakoja vartotojų apsisprendimą pirkti. Atliekant tyrimą, produktas (tiriamuoju atveju – pienas) buvo išskaidytas į šešis požymius, kuriems papildomai nustatyti požymio lygiai.
Abstract (en)
The article provides the research results about the influence of ecological factors on the consumers’ choice. There is investigated the product’s organic origin and its influence on the buying decision making. The product (in this case – milk) is divided into six attributes and various attributes’ levels.
Type of document
type::text::journal::journal article::research article
Language
Anglų / English (en)
Coverage Spatial
Lietuva / Lithuania (LT)
ISSN (of the container)
1392-1142
Other Identifier(s)
VDU02-000007940
Access Rights
Atviroji prieiga / Open Access