Darbuotojų inovatyvumo ir kūrybiškumo kompetencijos ugdymo(si) principai
Author |
---|
Trakšelys, Kęstutis |
Date | Issue | Start Page | End Page |
---|---|---|---|
2016 | 2 | 21 | 30 |
Straipsnyje pristatomas darbuotojų inovatyvumo ir kūrybiškumo kompetencijos modelis bei jo ugdymo ir ugdymosi principai. Darbuotojų inovatyvumo ir kūrybiškumo kompetencijos struktūrą sudaro 5 raktiniai komponentai, susidedantys iš tam tikrų gebėjimų. Inovatyvumo ir kūrybiškumo kompetencijos modelis yra praktikų profesinio kompetentingumo prielaida ir lemia jų kompetencijų ugdymo(si) tikslus. Straipsnio autoriai išskiria esminius principus, kaip turėtų būti organizuojamas suaugusiųjų švietimas, siekiant efektyviai ugdyti suaugusiųjų inovatyvumo ir kūrybiškumo kompetenciją.
The paper presents the excellence model of employees innovation and creativity, and principles of teaching and learning it. The competence structure of employees’ innovation and creativity consists of 5 key components including certain skills. Competence model of innovation and creativity is the assumption of practical professional competence and determines goals for their competency development. The authors presents essential principles for the adult education to be organized in order to efficiently develop innovation and creativity in adult competence.