Use this url to cite ETD: https://hdl.handle.net/20.500.12259/34660
Options
Dalijimosi ekonomikos prekės ženklo „Uber“ vertės kūrimas vartotojams
Field of Science
Vadyba / Management (S003)
Type of publication
type::text::thesis::master thesis
Title
Dalijimosi ekonomikos prekės ženklo „Uber“ vertės kūrimas vartotojams
Other Title
The establishment of value of shared economy‘s trademark sign „Uber“ for consumers
Author
Šerpytis, Mindaugas |
Advisor
Extent
88 p.
Date Issued
2017-05-22
Abstract
Baigiamojo darbo tikslas yra išanalizuoti dalijimosi ekonomikos prekės ženklo Uber vertės
kūrimą vartotojams. Teorinėje darbo dalyje analizuojama prekės ženklo sampratos kaita, vertinamas
prekės ženklo vertės kūrimas vartotojams, pristatomas dalijimosi ekonomikos fenomenas,
įvertinami dalijimosi ekonomikos veiksniai, kurie kuria vertę vartojams bei pristatomas
žaidybinimo (angl. gamification) veiksnių naudojimas kuriant vertę vartotojams.
Analitinėje darbo dalyje pristatoma baigiamojo magistro darbo tyrimo metodika,
supažindinama su Uber prekės ženklu, atliekamas pusiau struktūruotas interviu su Uber
vairuotojais, siekiant nustatyti šio prekės ženklo kuriamą vertę jiems bei išsiaiškinti galimus
trūkumus. Taip pat, atliekamas anketinė apklausa, skirta ištirti vartotojų požiūrį į Uber prekės
ženklą, identifikuoti šio prekės ženklo kuriamą vertę bei atrasti silpnas vietas, kurias galėtų
patobulinti.
Projektinėje darbo dalyje pristatomi sprendimai, kurie galėtų padidinti Uber prekės ženklo
siūlomą vertę vartotojams ir didinti klientų skaičių bei jų lojalumą.
kūrimą vartotojams. Teorinėje darbo dalyje analizuojama prekės ženklo sampratos kaita, vertinamas
prekės ženklo vertės kūrimas vartotojams, pristatomas dalijimosi ekonomikos fenomenas,
įvertinami dalijimosi ekonomikos veiksniai, kurie kuria vertę vartojams bei pristatomas
žaidybinimo (angl. gamification) veiksnių naudojimas kuriant vertę vartotojams.
Analitinėje darbo dalyje pristatoma baigiamojo magistro darbo tyrimo metodika,
supažindinama su Uber prekės ženklu, atliekamas pusiau struktūruotas interviu su Uber
vairuotojais, siekiant nustatyti šio prekės ženklo kuriamą vertę jiems bei išsiaiškinti galimus
trūkumus. Taip pat, atliekamas anketinė apklausa, skirta ištirti vartotojų požiūrį į Uber prekės
ženklą, identifikuoti šio prekės ženklo kuriamą vertę bei atrasti silpnas vietas, kurias galėtų
patobulinti.
Projektinėje darbo dalyje pristatomi sprendimai, kurie galėtų padidinti Uber prekės ženklo
siūlomą vertę vartotojams ir didinti klientų skaičių bei jų lojalumą.
The aim of this particular study was to analyze the establishment of value of sharing
economy‘s trademark sign Uber for consumers. In the first, theoretical, part of the study the change
of understanding the trademark was shown, the establishment of value of trademark for consumers
was estimated, the phenomenon of the sharing economy was delivered, as well as the factors of
sharing economy were evaluated. In addition to this, the factors of using gamification while creating
the value of the trademark was shown.
The second, analytical part of the study introduces the trademark Uber. The half structured
interviews with the drivers of Uber were carried out in order to define the establishment of the value
of this trademark and to evaluate the possible disadvantages of it. The quantitative research was
done, as well. It consisted of questionnaire to investigate passengers‘ point of view regarding
trademark Uber, to identify the value of this trademark and to discover weaker parts the factors that
could be perfected in the future.
Finally, the last part of the study delivers the solutions that could increase the value of
trademark Uber for consumers and could augment the number of clients as well as their loyalty for
the brand.
economy‘s trademark sign Uber for consumers. In the first, theoretical, part of the study the change
of understanding the trademark was shown, the establishment of value of trademark for consumers
was estimated, the phenomenon of the sharing economy was delivered, as well as the factors of
sharing economy were evaluated. In addition to this, the factors of using gamification while creating
the value of the trademark was shown.
The second, analytical part of the study introduces the trademark Uber. The half structured
interviews with the drivers of Uber were carried out in order to define the establishment of the value
of this trademark and to evaluate the possible disadvantages of it. The quantitative research was
done, as well. It consisted of questionnaire to investigate passengers‘ point of view regarding
trademark Uber, to identify the value of this trademark and to discover weaker parts the factors that
could be perfected in the future.
Finally, the last part of the study delivers the solutions that could increase the value of
trademark Uber for consumers and could augment the number of clients as well as their loyalty for
the brand.
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Defended
Taip / Yes
Access Rights
Atviroji prieiga / Open Access