Use this url to cite publication: https://hdl.handle.net/20.500.12259/34181
Options
Remote experiments in secondary schools and higher education
Type of publication
Straipsnis kitoje duomenų bazėje / Article in other database (S4)
Title
Remote experiments in secondary schools and higher education
Other Title
Nuotoliniai eksperimentai vidurinėse mokyklose ir aukštajame moksle
Is part of
Role of higher education institutions in society: challenges, tendencies and perspectives [elektroninis išteklius] = Aukštųjų mokyklų vaidmuo visuomenėje : iššūkiai, tendencijos ir perspektyvos. Alytus : Alytaus kolegija, 2016, Nr. 1(5)
Date Issued
Date Issued |
---|
2016 |
Publisher
Alytus : Alytaus kolegija
Is Referenced by
Extent
p. 228-234
Field of Science
Abstract
Online learning becomes more and more popular which enables students gain knowledge and get certificates or diplomas by learning online. However some subjects such as science, technology, engineering still requires practical classes in laboratory. This can be changed by using remote laboratories, which are the same laboratories, containing real equipment, but controlled by computer via Internet. In this paper traditional hand-on and remote laboratories are compared, needs of ICT skills, knowledge and remote experiments are described. European Lifelong Learning project “OLAREX” experience and results is used in this paper to show current situation in Europe in context of remote experiments.
Sparčiai tobulėjančios naujosios technologijos daro didelę įtaką ir mokslo sektoriuje. Nuotolinis mokymas(-is) tampa vis populiaresnis visame pasaulyje. Studentai gali įgyti naujų žinių, baigti studijas ir įgyti sertifikatus ar diplomus mokydamiesi nuotoliniu būdu. Tačiau kai kuriems dalykams, tokiems kaip gamtos mokslai, informatika, inžinerija vis dar reikalingi realūs praktiniai užsiėmimai laboratorijose. Realūs užsiėmimai gali būti pakeisti į nuotolinius panaudojant nuotoliniu būdu valdomas laboratorijas, tai yra tokios pačios laboratorijos, kuriuose yra įrengta ta pati reali įranga, tačiau visos įrangos valdymas yra atliekamas nuotoliniu būdu panaudojant kompiuterį ir internetą. Nuotoliniu būdu valdomos laboratorijos tampa vis populiaresnės vidurinių mokyklų ir aukštojo mokslo institucijų tarpe. Tai yra ekonomiška alternatyva realioms laboratorijoms, nes ta pačia laboratorija gali naudotis keletas institucijų. Šiame straipsnyje yra lyginamos tradicinės ir nuotoliniu būdu valdomos laboratorijos, aprašomi reikalingi IKT įgūdžiai ir žinios bei nuotolinių būdu valdomų eksperimentų poreikis. Straipsnyje panaudota Europos mokymosi visą gyvenimą projekto “OLAREX” patirtis ir rezultatai tam, kad atskleisti dabartinę nuotoliniu valdomų eksperimentų situaciją Europos lygmenyje. Po projekte atliktos apklausos, kurioje dalyvavo 1025 studentai, 319 mokytojų ir dėstytojų iš Bulgarijos, Austrijos, Vengrijos, Lenkijos, Lietuvos, Ispanijos, paaiškėjo, kad mokytojai yra susidomėję nuotoliniais eksperimentais, net 95% respondentų parodė susidomėjimą ir norėjo įgyti daugiau žinių apie šiuos nuotoliniu būdu atliekamus eksperimentus. Įvykdžius mokymus, kurie truko 3 mėnesius, juose užsiregistravo 270 mokytojų bei dėstytojų iš 14 skirtingų šalių. [...]
Type of document
type::text::journal::journal article::research article
Language
Anglų / English (en)
Coverage Spatial
Lietuva / Lithuania (LT)