Vartotojų lojalumas : teoriniai ir praktiniai aspektai : mokomoji knyga
Date |
---|
2009 |
Vartotojų lojalumas marketingo teorijų kontekste, vartotojų lojalumo sampratos formavimasis marketingo minties mokyklų raidoje, santykių marketingo idėjų įtaka vartotojų lojalumo sampratos formavimuisi, vartotojų lojalumo sampratos transformacijos, vartotojų lojalumas kaip tyrimų objektas, vartotojų lojalumas marketingo orientacijų evoliucijoje, vartotojų lojalumo objektai, vartotojų lojalumo klasifikacijos, vartotojų lojalumo formavimo modelis, vartotojų lojalumo formavimo priemonės, marketingo priemonių įtaka vartotojų lojalumo formavimui, pardavimų skatinimas, vartotojų lojalumo matavimas, vartotojų lojalumo stadijų nustatymas – visa tai buvo išbarstyta straipsniuose, autorių skelbtuose Lietuvos ir užsienio spaudoje 2004-2008 m. Į šią knygą sudėta dauguma minėtųjų straipsnių.
Customer loyalty in the context of marketing theories, formation of the conception of customer loyalty through the development of the of schools of marketing thought, influence of relationship marketing concepts on the concept of customer loyalty, transformations of the concept of customer loyalty, customer loyalty as a research object, consumer loyalty in the evolution of marketing orientations, classifications of consumer loyalty, the model consumer loyalty formation, the measures for formation of customer loyalty, their impact, sales promotion, customer loyalty measurement, customer loyalty stage determination – all of which were scattered over articles published by authors in Lithuanian and foreign publications in the period of 2004-2008. This book contains most of the publications mentioned.