Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/260
Type of publication: Mokomoji knyga / Educational book (K2b)
Field of Science: Vadyba / Management (S003)
Author(s): Bakanauskas, Arvydas Petras;Pilelienė, Lina
Title: Vartotojų lojalumas : teoriniai ir praktiniai aspektai : mokomoji knyga
Extent: 84 p
Publishing data: Kaunas : Vytauto Didžiojo universiteto leidykla
Date: 2009
Keywords: Vartotojai;Vartotojų lojalumas;Santykių marketingas;Marketingo orientacijos
ISBN: 9789955124603
Abstract: Vartotojų lojalumas marketingo teorijų kontekste, vartotojų lojalumo sampratos formavimasis marketingo minties mokyklų raidoje, santykių marketingo idėjų įtaka vartotojų lojalumo sampratos formavimuisi, vartotojų lojalumo sampratos transformacijos, vartotojų lojalumas kaip tyrimų objektas, vartotojų lojalumas marketingo orientacijų evoliucijoje, vartotojų lojalumo objektai, vartotojų lojalumo klasifikacijos, vartotojų lojalumo formavimo modelis, vartotojų lojalumo formavimo priemonės, marketingo priemonių įtaka vartotojų lojalumo formavimui, pardavimų skatinimas, vartotojų lojalumo matavimas, vartotojų lojalumo stadijų nustatymas – visa tai buvo išbarstyta straipsniuose, autorių skelbtuose Lietuvos ir užsienio spaudoje 2004-2008 m. Į šią knygą sudėta dauguma minėtųjų straipsnių
Internet: https://eltalpykla.vdu.lt/1/260
http://vddb.laba.lt/obj/LT-eLABa-0001:B.03~2009~ISBN_978-9955-12-460-3
Affiliation(s): Ekonomikos ir vadybos fakultetas
Marketingo katedra
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:2. Vadovėliai, mokomosios ir metodinės priemonės / Textbooks, educational and methodical means
Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml7.6 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats

Page view(s)

570
checked on Mar 29, 2020

Download(s)

1,400
checked on Mar 29, 2020

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.