Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/201
Type of publication: Mokomoji knyga / Educational book (K2b)
Field of Science: Ekonomika / Economics (S004)
Author(s): Bakanauskas, Arvydas Petras
Title: Integruotosios marketingo komunikacijos : mokomoji knyga / Arvydas Bakanauskas
Extent: 254 p. : schem., lent
Publishing data: Kaunas : Vytauto Didžiojo universiteto leidykla
Date: 2012
Note: Recenzavo: prof. dr. Jūratė Banytė
Bibliogr.: p. 244-254
Keywords: Marketingas;Valdymas;Mokomosios priemonės aukštosioms mokykloms;Reklama;Reklamos kampanijos planavimas;Asmeninis pardavimas;Interaktyvusis interneto marketingas
ISBN: 9789955127550
9789955127413 (elektroninis išteklius)
Abstract: Šiuolaikinei organizacijai, norinčiai sėkmingai dirbti rinkoje, būtinos marketingo komunikacijos. Jos yra vienas pagrindinių šiuolaikinio marketingo aspektų. Tai svarbus bet kokios organizacijos veiklos elementas, leidžiantis organizacijai bendrauti su klientais. organizacijos turi mokėti koordinuoti, integruoti, planuoti savo komunikaciją – išmokti naudoti tokį galingą marketingo įrankį kaip marketingo komunikacijos. Mokomoji knyga parengta remiantis marketingo komunikacijų tema parašytais lietuvių ir užsienio autorių darbais ir vadovėliais, taip pat internetu pasiekiamais šaltiniais
Internet: http://vddb.laba.lt/obj/LT-eLABa-0001:B.03~2012~ISBN_978-9955-12-741-3
https://eltalpykla.vdu.lt/1/201
http://vddb.laba.lt/obj/LT-eLABa-0001:B.03~2012~ISBN_978-9955-12-741-3
Affiliation(s): Ekonomikos ir vadybos fakultetas
Marketingo katedra
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:2. Vadovėliai, mokomosios ir metodinės priemonės / Textbooks, educational and methodical means
Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml6.95 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Page view(s)

1,022
checked on Sep 5, 2019

Download(s)

680
checked on Sep 5, 2019

Google ScholarTM

Check

Altmetric


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.