Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/107963
Type of publication: Bakalauro darbas / Bachelor thesis
Field of Science: Edukologija (S007) / Education
Author(s): Kaunaitė, Olivija
Title: Paauglių individualumo išraiškos ugdymas kuriant šokio kompoziciją „Tylos šauksmas“
Other Title: Teenagers development of individuality expression on creation of "Scream of the silence" composition
Extent: 37 p.
Date: 19-Jun-2020
Keywords: Improvizacija;Improvisation;Bendradarbiavimas;Cooperation;Asmenybė;Personality;Savirealizacija;Self-realisation;Individualumas;Individuality
Abstract: Tyrimo problema: šokio kompozicijoje “Tylos šauksmas” yra vaizduojama žmogaus vidinių išgyvenimų ir jausmų išlaisvinimas. Dažnai tyla, skleidžiama žmogaus išorėje iš tiesų yra vidinis šauksmas, prašantis pagalbos ir bylojantis apie neramią vidinę būseną. Kaip išreikšti savo jausmus per judesį? Kokie metodai ir priemonės gali padėti mokiniams išreikšti savo individualumą per judesį? Tyrimo tikslas — atrasti tinkamus būdus ir metodus, kurie gali padėti paaugliams atskleisti savo individualumą per judesį ir išsaugoti jį dirbant grupėje, kuriant šokio kompoziciją „Tylos šauksmas”. Tyrimo objektas: individualios išraiškos ugdymas ir išsaugojimas šokio procese. Tyrimo metodai: stebėjimas, darbas grupėje, apklausa, literatūros apžvalga, video medžiagos analizė. Tyrimo rezultatai: tyrimo metu buvo naudojamos įvairios improvizacinio pobūdžio užduotys. Mokiniai dirbo pavieniui, bandydami pažinti ir išreikšti save per judesį. Taip pat buvo užduotys porose, tam, kad pajausti tarpusavio ryšį, bei grupėse, kad išmokti bendradarbiauti, neprarandant savo individualumo. Taip pat tyrimo metu buvo panaudotos apklausos, kurios padėjo sužinoti išsamesnę mokinių nuomonę pateikta tema. Išvados: darbe atskleista ir išanalizuota šokio kompozicijos „Tylos šauksmas” idėja, jos vystymas, bei kūrybinis procesas. Parinkta ir pateikta informacija apie šokio poveikį žmogaus asmenybės formavimuisi iš psichologinės, emocinės ir mentalinės pusės. Improvizacijos pagrindu paremti metodai padėjo paaugliams pažinti save bei išreikšti savo individualumą per judesį. Aptarti ir išanalizuoti metodai, kurie gali padėti mokiniams išsaugoti savo individualumą dirbant grupėje.
Problem: what kind of methods can help for the students to express their individuality threw a movement? Purpose: to find methods which could help for students to express their individuality threw a movement and save it working in groups while creating a composition “Scream of the Silence”. Analyse the influence of dance and movement for each individual not only in physical but also in psychological aspect. Object: teenager’s expression of individuality threw a movement. Methodology: during this research we used different exercises of improvisation. Students were working individually while trying to get to know themselves individually and express themselves threw a movement. They also had different exercises in couples and groups in order to learn to work together and to find a connexion with each other without losing their individuality. During this research we also used surveys to know a little bit more about students and their opinion on current thesis’s subject. Conclusion: in this thesis we have analysed the idea, development and the process of a dance composition “Scream of the Silence”. Given information about dance influence to the personality’s development is presented from a psychological and emotional aspects. The improvisation method was chosen in order to help teenagers to get to know themselves individually and to help them express their individuality threw a movement. These methods also helped students to keep their individuality working in groups.
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/107963
Affiliation(s): Švietimo akademija
Appears in Collections:2020 m. (ŠA bak.)

Files in This Item:
olivija_kaunaite_bd.pdf1.11 MBAdobe PDF   Until 2025-06-19View/Open

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.