Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/106482
Type of publication: Straipsnis mokslo-populiarinimo leidinyje / Article in popular science editions (S6)
Field of Science: Mechanikos inžinerija / Mechanical Engineering (T009)
Author(s): Vilčinskas, Lukas;Slavinskas, Stasys
Title: Common rail elektromagnetinio purkštuvo valdymo vožtuvo eigos kitimo įtaka įpurškiamų degalų kiekiui
Other Title: The effect of changes in the control valve stroke on the fuel injection quantity of the Common rail electromagnetic injector
Is part of: Agroinžinerija ir energetika : VDU Žemės ūkio inžinerijos fakulteto mokslo populiarinimo žurnalas. , 2020, Nr. 25
Extent: p. 50-54
Date: 2020
Abstract: Straipsnyje pateikti Common rail elektromagnetinio purkštuvo valdymo vožtuvo eigos kitimo įtakos įpurškiamų degalų kiekiui eksperimentinių ir teorinių tyrimų rezultatai. Purkštuvo valdymo vožtuvo eiga buvo didinama ir mažinama 0,010 mm. Teoriniams tyrimams atlikti buvo sudarytas purkštuvo skaitinis modelis AVL Boost Hydsim terpėje. Tyrimais nustatyta, jog didinant valdymo vožtuvo eigą, įpurškiamų degalų kiekis didėja, mažinant valdymo vožtuvo eigą – mažėja. Kuo mažesnis ciklinis degalų kiekis, tuo didesnę įtaką turi valdymo vožtuvo eigos pokytis. Teoriniais tyrimais nustatytos tokios pat valdymo vožtuvo eigos pokyčio įtakos įpurškiamų degalų kiekiui tendencijas, kaip ir eksperimentiniais tyrimais. AVL Boost Hydsim terpėje sudarytas skaitinis modelis gali būti naudojamas purkštuvo darbo proceso pokyčiams prognozuoti
The paper presents the results of experimental and theoretical research on the influence of common rail electromagnetic injector control valve stroke on the amount of fuel injected. The stroke of the injector control valve was increased and decreased by 0.010 mm. The numerical model of the injector in AVL Boost Hydsim enviroment was created for theoretical research. Studies have shown that increasing the stroke of the control valve increases the amount of fuel injected and decreasing the stroke of the control valve decreases the injection quantity. The lower the cyclic fuel quantity, the greater the influence of change in the control valve stroke. Theoretical studies have identified the same trends in the effect of the change in control valve stroke on the amount of fuel injected as in experimental studies. The numerical model in AVL Boost Hydsim environment can be used to predict changes in the injection process
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/106482
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Žemės ūkio akademija
Žemės ūkio inžinerijos fakultetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml5.18 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.