Use this url to cite ETD: https://hdl.handle.net/20.500.12259/106316
Options
Prekės ženklų talismanų įveiklinimas. UAB „Fazer Lietuva“ prekės ženklo „Gardėsis“ pavyzdžiu
Field of Science
Vadyba / Management (S003)
Type of publication
type::text::thesis::master thesis
Title
Prekės ženklų talismanų įveiklinimas. UAB „Fazer Lietuva“ prekės ženklo „Gardėsis“ pavyzdžiu
Other Title
Empowerment of brand mascot. JSC "Fazer Lietuva" brand "Gardėsis" example
Advisor
Extent
77 p.
Date Issued
2020-06-10
Abstract
Teorinėje darbo dalyje buvo išskiriama skirtingų autorių prekės ženklo, talismano samprata, įvardijamos pagrindinės dalys sudarančio prekės ženklo talismano įveiklinimą. Taip pat, teorinėje analizėje apibūdinama žinomumo lygiai, talismano tipai bei detalizuojama atliktų panašių tyrimų rezultatai. Pateikiamas prekės ženklo žinomumo didinimo įveiklinus prekės ženklo talismaną modelis.
Analtinėje baigiamojo darbo dalyje buvo atlikta prekės ženklų ir produktų „Vilkyškių pieninė“ ir „Coca-Cola“ lyginamoji analizė. Buvo pasirinkta atlikti giluminį interviu su „Gardėsis“ prekės ženklo atstove, bei nustačius tikslinę auditorija atlikti šios grupės giluminiai interviu. Skirtingi metodai buvo derinami taip, kad vienu metodu surinkti arba išanalizuoti duomenys detalizuotų, papildytų, praplėstų kitu metodu gautus duomenis. Atlikta patikrinamoji anketinė apklausa tyrimo rezultatams patikrinti.
Projektinėje darbo dalyje pagal atliktą teorinę analizę ir kokybinio tyrimo analizę pateikiamos žinomumo didinimo įveiklinus prekės ženklo talismaną modelio pritaikymo galimybės. Pateikiamo pasiūlymai ir rekomendacijos: talismano charakteristika, rolė, reklamos kanalai, asociacijų pritaikymas ir išnaudojimas prekės ženklo „Gardėsis“ atveju. Pateikti konkretūs sprendimai ir pasiūlymai pagal gautus tyrimo rezultatus, jų įtaką ir reikšmingumą. Įvardintos rizikos bei galimybės tyrimo plėtojimui.
Analtinėje baigiamojo darbo dalyje buvo atlikta prekės ženklų ir produktų „Vilkyškių pieninė“ ir „Coca-Cola“ lyginamoji analizė. Buvo pasirinkta atlikti giluminį interviu su „Gardėsis“ prekės ženklo atstove, bei nustačius tikslinę auditorija atlikti šios grupės giluminiai interviu. Skirtingi metodai buvo derinami taip, kad vienu metodu surinkti arba išanalizuoti duomenys detalizuotų, papildytų, praplėstų kitu metodu gautus duomenis. Atlikta patikrinamoji anketinė apklausa tyrimo rezultatams patikrinti.
Projektinėje darbo dalyje pagal atliktą teorinę analizę ir kokybinio tyrimo analizę pateikiamos žinomumo didinimo įveiklinus prekės ženklo talismaną modelio pritaikymo galimybės. Pateikiamo pasiūlymai ir rekomendacijos: talismano charakteristika, rolė, reklamos kanalai, asociacijų pritaikymas ir išnaudojimas prekės ženklo „Gardėsis“ atveju. Pateikti konkretūs sprendimai ir pasiūlymai pagal gautus tyrimo rezultatus, jų įtaką ir reikšmingumą. Įvardintos rizikos bei galimybės tyrimo plėtojimui.
In the theoretical part of the work the concept of the brand, the mascot of different authors, was singled out, the main parts of the brand mascot were identified. Also, the theoretical analysis describes the levels of notoriety, types of mascots and details the results of similar studies. At the end, a model was draw up to increase brand awareness by the brand mascot.
In the analytical part of the final work, a comparative analysis of the brands and products „Vilkyškių pieninė” and „Coca-Cola” was performed. An in-depth interview with a representative of the „Gardėsis” brand was chosen, and in-depth interviews with this group were conducted after the target audience was identified. Different methods were combined so that the data collected or analyzed by one method would detail, supplement, expanding the data obtained by another method. A verification questionnaire was conducted to verify the results of the study.
In the project part of the work according to the performed theoretical analysis and qualitative research analysis, the possibilities of applying the model of increasing the awareness after overcoming the brand mascot are presented. Suggestions and recommendations: characteristics of the mascot, role, advertising channels, application and exploitation of associations in the case of the brand „Gardėsis". Specific decisions and suggestions are presented based on the results of the research, their impact and significance. Risks and opportunities for research development are identified.
In the analytical part of the final work, a comparative analysis of the brands and products „Vilkyškių pieninė” and „Coca-Cola” was performed. An in-depth interview with a representative of the „Gardėsis” brand was chosen, and in-depth interviews with this group were conducted after the target audience was identified. Different methods were combined so that the data collected or analyzed by one method would detail, supplement, expanding the data obtained by another method. A verification questionnaire was conducted to verify the results of the study.
In the project part of the work according to the performed theoretical analysis and qualitative research analysis, the possibilities of applying the model of increasing the awareness after overcoming the brand mascot are presented. Suggestions and recommendations: characteristics of the mascot, role, advertising channels, application and exploitation of associations in the case of the brand „Gardėsis". Specific decisions and suggestions are presented based on the results of the research, their impact and significance. Risks and opportunities for research development are identified.
Language
Lietuvių / Lithuanian (lt)
Defended
Taip / Yes
Access Rights
Atviroji prieiga / Open Access