Vartotojų pritraukimas kultūros paslaugai Kauno Kazio Binkio teatro pavyzdžiu
Ruseckaitė, Diana |
Šio baigiamojo darbo tikslas – pateikti praktinius pasiūlymus, kaip kultūros paslaugai Kauno Kazio Binkio teatro pavyzdžiu. Šį magistro diplominį darbą sudaro trys pagrindinės dalys: Teorinėje darbo dalyje atliekama teorijos šaltinių analizė susijusi su vartotojų, jų pritraukimo samprata, jos reikšme ir svarba kultūros paslaugos teikėjams. Taip pat analizuojami paslaugų marketingo kompleksai bei parenkamas tinkamiausias, kuris galėtų padėti pritraukti vartotojus kultūros paslaugai. Analitinėje darbo dalyje trumpai pristatoma Kauno Kazio Binkio teatro istorija ir veikla. Šioje darbo dalyje atliekamas empirinis tyrimas, kuriuo patikrinamas teoriškai tinkančio paslaugų marketingo komplekso praktinis pritaikomumas, pasitelkiant SSGG, konkurentų analizę bei anketinę teatro paslaugų vartotojų apklausą. Projektinėje darbo dalyje išskiriamos probleminės sritys, pateikiami jų sprendimai, įgyvendinimo eiga ir galimos rizikos.
The aim of this paper is to provide practical suggestions on how to attract consumers to the cultural service on example of Kaunas Kazys Binkis Theater. This master‘s thesis consist of three main parts: In the theoretical part of work, the analysis of the theory sources is related to the concept of consumers, their attraction, its significances and importance for cultural service providers. It also analyzes services marketing complexes and selects the most appropriate one that could help to attract consumers to the cultural services. The analytical part of the work briefly presents the history and activities of Kaunas Kazys Binkis Theater. In this part of the work, an empirical research is carried out, which examines the practical applicability of theoretically suitable services marketing complex, using SWOT, competitors analysis and a questionnaire survey of theater service users. The design part of the work identifies problem areas, presents their solutions, implementation processes and potential risks.