Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/105313
Type of publication: Straipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
Field of Science: Mechanikos inžinerija / Mechanical Engineering (T009)
Author(s): Ganta, Amith;Bhandari, Shankar;Jotautienė, Eglė;Lukoševičius, Vaidas
Title: Static ride analysis on a virtual flexible lower control arm of a double wishbone suspension to determine displacements, stresses and strains
Other Title: Virtualios apatinės valdymo svirties statinė analizė nustatant poslinkius, įtempius ir deformacijas
Is part of: Žmogaus ir gamtos sauga 2020 : mokslo straipsnių rinkinys = Human and nature safety 2020 : selected papers. Kaunas : Vytauto Didžiojo universiteto Žemės ūkio akademija
Extent: p. 30-33
Date: 2020
Note: https://doi.org/10.7220/2538-9122.2020
Keywords: Pakabos sistema;Dviguba pakaba;Įtempis;Deformacija;Poslinkis;Suspension System;Double wishbone suspension;Lower control arm (LCA);Stress;Strain;Displacement
Abstract: Straipsnyje pateikiami virtualios apatinės valdymo svirties modaliniame vaizde, naudojant Craig Brampton CMS Altair‘s Optistruct metodą ir tokiu būdu sukurtas jos lankstus korpusas. Sukurti lankstūs kūnai turi 39 režimus ir susijusius dažnius. Dviguba pakabos pakabos sistema yra iš „Motion View“ bibliotekos pakeitus tvirtas apatines valdymo svirtis lanksčiomis apatinėmis valdymo svirtimis. Nustatyta galutinė sąranka atlikti statinės važiavimo analizę virtualioje bandymo platformoje, kuri 100 mm pasislenka į priekį ir grįžta, siekiant nustatyti įtempius, deformacijas ir poslinkius. Gauti rezultatai parodė, kad spyruoklėje maksimalūs įtempiai ir deformacijos, spyruoklinės sijos sąsaja ir maksimalūs poslinkiai buvo mazguose. Virtualiam prototipų sudarymui nereikia daugelio fizinių prototipų kūrimo, o visus reikalingus bandymų rezultatus kompiuteryje galima gauti efektyviau ir greičiau, kad būtų užtikrinta mašinos, operatorių ir darbo vietos saugumas
Suspension systems are designed focusing on providing adequate handling, road holding, comfort and vibration control to a terrestrial vehicle. Besides the regular road models and testing, suspension design and evaluation are also a matter of concern. The normal force exerted by the road surface while traveling in potholes will cause severe damage to the suspension systems. Sudden failure in suspension leads to losing control over steering and stops to isolating vibrations entering the driver cabin. Addressing adequate vehicle handling, road holding, and vibration control , this paper presents the simulation of maximum strain, stress, and displacement of double wishbone suspension in the numerical test results of a virtual lower control arm converted from nodal representation to modal representation using Craig Bampton CMS method in Altair’s Optistruct generating a flexible body. The obtained results showed that maximum stresses and strains and displacement occurred at the spring, wishbone interface, and knuckle interface respectively
Internet: https://hdl.handle.net/20.500.12259/105313
Affiliation(s): Kauno technologijos universitetas
Vytauto Didžiojo universitetas
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml7.34 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.