Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/103904
Type of publication: Straipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
Field of Science: Mechanikos inžinerija / Mechanical Engineering (T009)
Author(s): Kurkauskas, Vaclovas;Damanauskas, Vidas;Janulevičius, Algirdas;Pupinis, Gediminas
Title: Traktoriaus "4x4" varančiųjų ratų sąveikos su kelio paviršiumi tyrimai
Other Title: Investigation of interaction road surface with drive wheels of the tractor "4x4"
Is part of: Žemės ūkio inžinerija. , 2012, vol. 44, no. 2
Extent: p. 172-183
Date: 2012
Keywords: Traktorius;Varantieji ratai;Buksavimas;Slydimas;Oro slėgis padangose;Ratų apkrova;Frontalinis krautuvas;Tractor;Driving wheel;Slippage;Sliding;Air pressure in the tyres;Wheel load;Front loader
Abstract: Straipsnyje analizuojami traktorių 4x4 varančiųjų ratų sąveikos su kelio paviršiumi ypatumai. Apžvelgiama ratų vertikalios apkrovos ir oro slėgio padangose įtaka buksavimo bei traukos jėgai. Nagrinėjami traktoriaus „4x4" priekinių ir užpakalinių varančiųjų ratų teoriniai greičiai, jų įtaka varančiųjų ratų sąveikai su kelio paviršiumi. Straipsnyje pagrindžiama, kad traktoriaus „4x4" varantysismomentas transmisijoje turėtų būti paskirstomas abiems varantiesiems tiltams proporcinga kibumo koeficiento, vertikaliosios apkrovos ir riedėjimo spindulio sandaugoms. Pateikiami traktoriaus „4x4" eksploatuojamo su frontaliniu krautuvu ratų sąveikos su kelio paviršiumi priklausomybių nuo ratų vertikalių apkrovų ir padangose eksperimentinių tyrimų rezultatai. Nustatyti ir pateikti optimalus oro slėgių užpakalinėse ir priekinėse padangose dydžiai traktoriui „4x4" eksploatuojamam su frontaliniu krautuvu
This paper analyzes the 4x4-wheel drive tractors interaction with the road surface characteristics. An overview of the vertical wheel load and tire pressure influence slippage and traction force can be released. Analyzed Tractor 4x4 front and rear wheel speeds are theoretical and their influence on the driving wheel to interact with the road surface. The article substantiates the Tractor 4x4 driveline. drive torque to be distributed to both propulsion wheel axles in proportion to their stickiness factor of the vertical load and the rolling radius of the product. Presented Tractor 4x4 with front loader operated wheel drive interaction with the road surface dependencies of the vertical wheel load and tire pressure experimental results. Identify and provide the optimum air pressure in the front and rear tire sizes tractor "4x4" operated with a front loader
Internet: https://www.vdu.lt/cris/bitstream/20.500.12259/103904/1/ISSN2345-0371_2012_V_44_N_2.PG_172-183.pdf
https://hdl.handle.net/20.500.12259/103904
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Žemės ūkio akademija
Appears in Collections:Agricultural engineering / Žemės ūkio inžinerija 2012, vol. 44, no. 2
Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml8.64 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.