Please use this identifier to cite or link to this item:https://hdl.handle.net/20.500.12259/100022
Type of publication: Tezės kituose recenzuojamuose leidiniuose / Theses in other peer-reviewed publications (T1e)
Field of Science: Filologija / Philology (H004)
Author(s): Janušauskienė, Vilija
Title: Ar individualioji mokėjimo mokytis kompetencija – amžinasis literatūrinio ugdymo(si) variklis?
Is part of: Šiuolaikinė lituanistika: teorinės aktualijos ir praktika [elektroninis išteklius] : mokslinė metodinė konferencija : pranešimų tezės / Lietuvos edukologijos universitetas. Humanitarinio ugdymo fakultetas. Lietuvių kalbotyros ir didaktikos katedra ; Alytaus Putinų gimnazija : 2017 metų kovo 10 d. Alytus, Lietuva. [Vilnius] : [Lietuvos edukologijos universitetas], 2017
Extent: p. 8-9
Date: 2017
Keywords: Mokėjimas mokytis;Literatūrinis ugdymasis;Taikomosios lituanistinės kompetencijos
Internet: http://www.leu.lt/laikrastis/tezes_LF/Tez%C4%97s_Siuolaikin%C4%97_lituanistika_teorin%C4%97s_aktualios_ir_praktika.pdf
Affiliation(s): Vytauto Didžiojo universitetas
Švietimo akademija
Appears in Collections:Universiteto mokslo publikacijos / University Research Publications

Files in This Item:
marc.xml3.27 kBXMLView/Open

MARC21 XML metadata

Show full item record
Export via OAI-PMH Interface in XML Formats
Export to Other Non-XML Formats

Page view(s)

30
checked on Mar 30, 2020

Download(s)

6
checked on Mar 30, 2020

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.