Vytautas Magnus University Research Management System (VDU CRIS)





Search PDB

Recent Additions
Most viewed
  • Šis vadovėlis skiriamas aukštųjų mokyklų socialinių mokslų edukologijos, psichologijos, sociologijos, antropologijos, viešosios komunikacijos, ekonomikos, viešojo administravimo, vadybos ir politikos mokslų krypčių sudijų studentams.

      25060
  • book; ;
    Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas, 2014

    Vadovėlis „Takas“ skirtas B1 lygio lietuvių kalbos gebėjimams ugdyti. Jį sudaro 8 pamokos – „žingsniai“, – apimantys svarbias šiam lygiui leksikos temas ir dalį gramatikos. Ši knyga – rinkinys įvairių žanrų, skirtingo sudėtingumo tekstų, kad tiek studentai, tiek jų mokytojai galėtų lanksčiai, kūrybingai ir efektyviai naudotis pateikta medžiaga. Tekstų įvairovė – bandymas atsižvelgti į skirtingų mokymosi stilių, pomėgių, socialinių sričių ir interesų besimokančiųjų poreikius. Apskritai vadovėlio išeities taškas – autentiški tekstai ir natūrali kalbos vartosena. Knyga gausiai iliustruota paveikslais ir fotografijomis, atspindinčiomis įvairias gyvenimo realijas, apimančias įvairius socialinius bei kultūrinius lietuvių kalbos vartojimo ir gyvenimo aspektus. Kiekvienoje pamokoje galima rasti ir smulkiosios tautosakos bei sakytinės kalbos, neformaliosios kalbos pavyzdžių. Dalis gramatikos taisyklių pateikta pamokose kaip aktyvios užduotys. Daugiau informacijos ir gramatikos taisyklių pateikta gramatikos priedo įklijoje, kuri suskirstyta ne pagal pamokas, o pagal kalbos dalis. Šią informaciją galima naudoti skirtingose pamokose, kai tik kyla klausimų dėl tinkamos žodžio formos. Atmintuke rasite kiekvienos pamokos koliažus, kuriuos galima rodyti išmaniojoje lentoje interaktyvioms užduotims, klausymo įrašus ir visus vadovėlio tekstus, kad mokytojas panorėjęs galėtų išradingai juos panaudoti kurdamas savo užduotis. Pajuskite, kaip žingsnis po žingsnio lietuvių kalba ir kultūra jums tampa suprantamesnė, įdomesnė, gal net artimesnė.

      3907  12818
  • book
    Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas, 2012

    Šiuolaikinei organizacijai, norinčiai sėkmingai dirbti rinkoje, būtinos marketingo komunikacijos. Jos yra vienas pagrindinių šiuolaikinio marketingo aspektų. Tai svarbus bet kokios organizacijos veiklos elementas, leidžiantis organizacijai bendrauti su klientais. organizacijos turi mokėti koordinuoti, integruoti, planuoti savo komunikaciją – išmokti naudoti tokį galingą marketingo įrankį kaip marketingo komunikacijos. Mokomoji knyga parengta remiantis marketingo komunikacijų tema parašytais lietuvių ir užsienio autorių darbais ir vadovėliais, taip pat internetu pasiekiamais šaltiniais.

      19098  6743
  • book
    Vilnius : Vaga, 2008

    Socialinė psichologija yra mokslas apie santykius tarp žmonių, todėl kiekvienas esame savo kasdienio gyvenimo socialiniai psichologai. Kiekvienas turime savo supratimą apie tai, kodėl mums svarbūs žmonės elgiasi taip, kaip jie elgiasi, ir spėjimą, kaip jie elgsis ateityje. Šios knygos paskirtis yra glaustai apžvelgti socialinės psichologijos problematiką ir pagrindines sukauptas žinias apie šį mokslą. Svarbiausi santykių tarp žmonių principai ir dėsniai apibendrinti taip, kad skaitytojas galėtų pritaikyti juos savo kasdieniame gyvenime. Knygoje aptariamos temos – nuo emocijų ir įvaizdžio iki meilės, manipuliacijos ir lyderystės – sudomins kiekvieną skaitytoją, norintį išmokti efektyviau bendrauti ir sukurti geresnius santykius su kitais žmonėmis.

      5637
  • book;
    Skorulskienė, Rigonda
    Kaunas : Šviesa, 2012

    „Fizika 7“ – naujas „Šok“ serijos vadovėlis. Jis darniai dera prie kitų jau išleistų ir leidžiamų šios serijos vadovėlių, yra susijęs su jais visomis serijos ypatybėmis ir medžiagos suderinamumu. Parengtas atlankos principu, kai vienoje atlankoje dėstoma viena tema. Vadovėlį sudaro penki skyriai: 1) Įvadas, 2) Šviesos pasaulyje, 3) Medžiagos ir šiluma, 4) Elektra, 5) Fizikiniai dydžiai ir jų matavimas. Skyriuje „Įvadas“ pateikiami atsakymai į klausimus „Ką sužinosiu ir ko išmoksiu?“, „Kur tai galėsiu pritaikyti?“, „Kaip tai galėsiu išmokti?“ Skyriaus apibendrinimo atlankoje įdėtas „Minčių žemėlapis“, kuris turėtų padėti aprėpti visą skyrių, nes fizikoje visos temos yra labai glaudžiai susijusios. Pagrindinės skyriuje naudojamos sąvokos yra skirtingų spalvų, o spalva reiškia temos numerį skyriuje. Jei langelis nuspalvintas keliomis spalvomis – vadinasi, ši sąvoka aiškinama (naudojama) keliose skyriaus temose. Taip pat čia įdėtos ir užduotys skyriaus temoms pakartoti. Fizikoje be matematikos neišsiversi, tad knygos gale esama priedų, kur sudėti septintoje klasėje reikalingiausi fragmentai iš matematikos vadovėlio ir plačiau aiškinamos paklaidos – tiek, kiek reikėtų žinoti baigus septintą klasę. Knygos gale yra žodynėlis. Jame pateikiami žodžiai, tekste išspausdinti pusjuodžiu šriftu. Pusjuodžius žodžius rekomenduojama išmokti: tai svarbios sąvokos, praversiančios toliau mokantis fizikos.

      5587
Most downloaded
  • book
    Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas, 2009

    This teaching aid has grown out from the course Introduction into English Linguistics which I have been teaching at Vytautas Magnus University for a number of years. Its aim is to present students with a concise and up-to-date discussion of some of the main topics that mod-ern linguistics addresses. The teaching guide is provided with exercises for each topic (graded from less difficult to advanced), and questions for discussion. All the exercises have been tested in class. The teaching guide also includes a glossary of the most important terms which students have to know and be able to use not only in this course but also in the other linguistic courses that they take in the programme of English Philology.

      39581  2251
  • book
    Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas, 2012

    Šiuolaikinei organizacijai, norinčiai sėkmingai dirbti rinkoje, būtinos marketingo komunikacijos. Jos yra vienas pagrindinių šiuolaikinio marketingo aspektų. Tai svarbus bet kokios organizacijos veiklos elementas, leidžiantis organizacijai bendrauti su klientais. organizacijos turi mokėti koordinuoti, integruoti, planuoti savo komunikaciją – išmokti naudoti tokį galingą marketingo įrankį kaip marketingo komunikacijos. Mokomoji knyga parengta remiantis marketingo komunikacijų tema parašytais lietuvių ir užsienio autorių darbais ir vadovėliais, taip pat internetu pasiekiamais šaltiniais.

      19098  6743
  • book
    Kaunas : Vytautas Magnus University, 2011

    This text serves as an introduction to critical analysis of crime fiction in English. After a brief review of the pre-history of crime fiction in English, the principal focus is on sub-genres such as Golden Age detective stories, American noir thrillers, thrillers in general and police procedurals. For each sub-genre a list of characteristics is provided. Some major authors like Agatha Christie, Raymond Chandler, P.D. James, Ruth Rendell, Ian Rankin and Kathy Reichs are given closer attention. In addition, newer trends in crime fiction are discussed. Exercises for students and advice in carrying out research on crime fiction are also given.

      19024  3368
  • The idea to write this book primarily came from our intention to share what we have discovered about one of the greatest childhood miracles – play. For a number of years we have explored this phenomenon, yet its profound and extraordinary nature still continues to surprise us. Promotes development and, at the same time, is the greatest achievement of the child. Keeping this in mind, we designed our monograph for a few purposes. First, we wanted to present the results of the three-year project “Development of Self-Regulation in Play” attained in play research laboratory of the Lithuanian University of Educational Sciences. Second, we sought for the first time to discuss in Lithuanian language the theory of play based on cultural – historical psychology. Our objective was to formulate and present the key principles of the development of self-regulation through play activities. Finally, we aimed to describe the steps of practical use of joint (adult-child) play activities that help a child to develop a self-regulatory behavior during play. Why did we choose to focus on the development of self-regulation through play activities? Simply that a large number of worldwide studies show (Elkind, 1982, 2007; Singer, Singer, D’Agostino, DeLong, 2008; Frost, 2010) that children’s imaginary play is vanishing and that their imagination and self-regulation skills have deteriorated. Another observed trend is a clear opposition between play and academic learning (Miller & Almon, 2009; Nicolopoulou, 2010). Surveys reveal that currently selfregulation and executive functions are in the center of researchers’ attention worldwide and are among top ten studies in progress. [...]

      18051  3556
  • book;
    Kaunas : Vytauto Didžiojo universitetas, 2011

    Cheminių reakcijų ir procesų termodinamika, grįžtamosios ir negrįžtamosios cheminės reakcijos, fazių pusiausvyra ir tirpalai, elektrochemija, cheminių reakcijų kinetika, koloidų chemija. Šioje knygoje pateikiama teorinė dalis, uždavinių sprendimai, užduotys savarankiškam darbui, laboratorinių darbų aprašai minėtomis temomis.

      16857  2172
Most WOS cited
  • research article;
    Laprie, Jean-Claude
    ;
    Randell, Brian
    ;
    Landwehr, C.
    IEEE transactions on dependable and secure computing. New York, NY : IEEE Press, Vol. 1, iss. 1, 2004, p. 11-33

    This paper gives the main definitions relating to dependability, a generic concept including as special case such attributes as reliability, availability, safety, integrity, maintainability, etc. Security brings in concerns for confidentiality, in addition to availability and integrity. Basic definitions are given first. They are then commented upon, and supplemented by additional definitions, which address the threats to dependability and security (faults, errors, failures), their attributes, and the means for their achievement (fault prevention, fault tolerance, fault removal, fault forecasting). The aim is to explicate a set of general concepts, of relevance across a wide range of situations and, therefore, helping communication and cooperation among a number of scientific and technical communities, including ones that are concentrating on particular types of system, of system failures, or of causes of system failures.

      199WOS© Citations 2660Scopus© Citations 3995
  • research article
    Eeftens, Marloes
    ;
    Beelen, Rob
    ;
    Hoogh, Kees de
    ;
    Bellander, Tom
    ;
    Cesaroni, Giulia
    ;
    Cirach, Marta
    ;
    Declercq, Christophe
    ;
    ;
    Dons, Evi
    ;
    Nazelle, Audrey de
    ;
    Dimakopoulou, Konstantina
    ;
    Eriksen, Kirsten
    ;
    Falq, Grégoire
    ;
    Fischer, Paul
    ;
    Galassi, Claudia
    ;
    ;
    Heinrich, Joachim
    ;
    Hoffmann, Barbara
    ;
    Jerrett, Michael
    ;
    Keidel, Dirk
    ;
    Korek, Michal
    ;
    Lanki, Timo
    ;
    Lindley, Sarah
    ;
    Madsen, Christian
    ;
    Mölter, Anna
    ;
    Nádor, Gizella
    ;
    Nieuwenhuijsen, Mark
    ;
    Nonnemacher, Michael
    ;
    Pedeli, Xanthi
    ;
    Raaschou-Nielsen, Ole
    ;
    Patelarou, Evridiki
    ;
    Quass, Ulrich
    ;
    Ranzi, Andrea
    ;
    Schindler, Christian
    ;
    Stempfelet, Morgane
    ;
    Stephanou, Euripides
    ;
    Sugiri, Dorothee
    ;
    Tsai, Ming-Yi
    ;
    Yli-Tuomi, Tarja
    ;
    Varró, Mihály J.
    ;
    Vienneau, Danielle
    ;
    Klot, Stephanie von
    ;
    Wolf, Kathrin
    ;
    Brunekreef, Bert
    ;
    Hoek, Gerard
    Environmental science and technology, 2012, vol. 46, no. 20, p. 11195-11205

    Land Use Regression (LUR) models have been used increasingly for modeling small-scale spatial variation in air pollution concentrations and estimating individual exposure for participants of cohort studies. Within the ESCAPE project, concentrations of PM(2.5), PM(2.5) absorbance, PM(10), and PM(coarse) were measured in 20 European study areas at 20 sites per area. GIS-derived predictor variables (e.g., traffic intensity, population, and land-use) were evaluated to model spatial variation of annual average concentrations for each study area. The median model explained variance (R(2)) was 71% for PM(2.5) (range across study areas 35-94%). Model R(2) was higher for PM(2.5) absorbance (median 89%, range 56-97%) and lower for PM(coarse) (median 68%, range 32- 81%). Models included between two and five predictor variables, with various traffic indicators as the most common predictors. Lower R(2) was related to small concentration variability or limited availability of predictor variables, especially traffic intensity. Cross validation R(2) results were on average 8-11% lower than model R(2). Careful selection of monitoring sites, examination of influential observations and skewed variable distributions were essential for developing stable LUR models. The final LUR models are used to estimate air pollution concentrations at the home addresses of participants in the health studies involved in ESCAPE.

      166WOS© Citations 889Scopus© Citations 971
  • research article
    Beelen, Rob
    ;
    Hoek, Gerard
    ;
    Vienneau, Danielle
    ;
    Eeftens, Marloes
    ;
    Dimakopoulou, Konstantina
    ;
    Pedeli, Xanthi
    ;
    Tsai, Ming-Yi
    ;
    Künzli, Nino
    ;
    Schikowski, Tamara
    ;
    Marcon, Alessandro
    ;
    Eriksen, Kirsten
    ;
    Raaschou-Nielsen, Ole
    ;
    Stephanou, Euripides G.
    ;
    Patelarou, Evridiki
    ;
    Lanki, Timo
    ;
    Yli-Tuomi, Tarja
    ;
    Declercq, Christophe
    ;
Most SCOPUS cited

Discover

Journal Volume
1 123
10 224
Has content
false 64605
true 14088