Kokybės vadybos sistemos. EN ISO 9001:2015 taikymas sveikatos priežiūrai
No | Subject |
---|---|
03.100.70 | Vadybos sistemos |
11.020.01 | Kokybė ir aplinkos apsaugos vadyba sveikatos priežiūroje |
03.120.10 | Kokybės vadyba ir kokybės užtikrinimas |
Šiame tarptautiniame standarte nustatyti kokybės vadybos sistemoms keliami reikalavimai, kai sveikatos priežiūros: a) organizacijai reikia pademonstruoti savo sugebėjimą nuolat tiekti sveikatos priežiūros produktus ir teikti paslaugas, atitinkančius kliento ir taikytinus įstatymų bei jų įgyvendinamųjų teisės aktų reikalavimus, ir b) organizacija siekia padidinti kliento pasitenkinimą, rezultatyviai taikydama šią sistemą, įskaitant jos nuolatinio gerinimo procesus, bei užtikrindama kliento ir taikytinų įstatymų bei jų įgyvendinamųjų teisės aktų reikalavimų ir reikalavimų, susijusių su kokybės aspektais, tinkama, teisinga priežiūra, prieinamumu, priežiūros nenutrūkstamumu, veiksmingumu, efektyvumu, nešališkumu, įrodymais ar žiniomis paremta priežiūra, į pacientą nukreipta priežiūra, įskaitant fizinį, psichologinį ir socialinį vientisumą, paciento dalyvavimu, paciento saugumu ir savalaikiškumu arba gaunamumu, atitiktį. Visi šio tarptautinio standarto reikalavimai yra bendri ir skirti taikyti bet kuriai sveikatos priežiūros organizacijai, nesvarbu, koks jos tipas, dydis ar kokius ji tiekia produktus ir teikia paslaugas. 1 PASTABA Šiame standarte terminai produktas ar paslauga taikomi tik produktams ir paslaugoms, kurie skirti klientams arba kurių jie reikalauja. 2 PASTABA Įstatymų bei jų įgyvendinamųjų teisės aktų reikalavimai gali būti vadinami teisiniais reikalavimais. Reikalavimai susiję su materialiais išvediniais, pvz., audiniais, kraujo produktais, medikamentais, ląstelių kultūrų produktais ir medicinos priemonėmis, nepriklauso šio standarto taikymo sričiai, nes jie yra pateikti kitur. Šiame standarte atkreiptas dėmesys į klinikinių procesų reikalavimų valdymą. Organizacijos, kuriose taip pat vykdomi tyrimo arba mokymo procesai, taikydamos savo kokybės vadybos sistemą, jei tinka, galėtų taikyti šio standarto reikalavimus. Šiuo standartu siekiama patikslinti ir papildyti EN ISO 9001:2015 reikalavimus atsižvelgiant į specifines sveikatos priežiūros sąlygas, kai teikiamos daugiausia paslaugos, o klientai daugiausia yra pacientai
Document | Language | Pages |
---|---|---|
lt | 84 | |
en | 83 |