Dirbtinio intelekto "Gliglish" panaudojimo galimybės siekiant ugdyti kalbinius įgūdžius prancūzų kalbos pamokose
Misevičiūtė, Brigita |
Pedagoginės inovacijos naudojimo tyrimo rezultatai: patobulinti mokinių prancūzų kalbos kalbiniai įgūdžiai, tokie kaip gramatikos taisyklės, žodyno vartojimas, žodžių tarimas, dialogo kūrimas, klausimų uždavimas ir rišlūs atsakymai, ugdytos skaitmeninės kompetencijos. Naudota pedagoginė inovacija skatino mokinius kurti dialogą su dirbtinio intelekto platforma „Gliglish“, kurio pagalba mokiniai ugdė kalbinius įgūdžius prancūzų kalboje. Pamokų metu mokiniai plėtė žodyną prisistatymo, aprangos, sporto, laisvalaikio ir rutinos temose, taikė naujai išmoktas gramatikos taisykles ir klausimų formas, mokėsi kurti dialogą. Ši pedagoginė inovacija yra vertinama teigiamai. Ji yra efektyvus įrankis mokinių prancūzų kalbos kalbinių įgūdžių ugdymui. Išvados. Tyrimas buvo atliktas taikant pedagoginę inovaciją 5 pamokose su 6 klasių mokiniais. Šio tyrimo metu buvo ugdyti kalbiniai įgūdžiai prancūzų kalbos pamokose. Po viso pamokų ciklo buvo pastebėtas teigiamas šios pedagoginės inovacijos poveikis mokinių kalbiniuose gebėjimuose. Nors tyrimo trukmė buvo trumpa, tačiau buvo galima pastebėti pažangą mokinių žodžių tarime, naujo žodyno ir gramatikos taisyklių vartojime. Tyrimo metu buvo pastebėta, kad pasirinktas įrankis yra veiksmingas, tačiau turi trūkumų, su kuriais mokiniai susidūrė kurdami dialogus.
The results of the research on the use of the pedagogical innovation: improvement of students' French language skills, such as grammar rules, vocabulary use, word pronunciation, dialogue production, questioning and coherent answers, and development of digital competences. The pedagogical innovation used encouraged students to create a dialogue with the artificial intelligence platform “Gliglish”, which helped them to develop their French language skills. During the lessons, students developed their vocabulary on topics such as presentation, clothing, sports, leisure time and routine, applied their newly learned grammar rules and question forms, and learnt how to create dialogue. This pedagogical innovation is viewed positively. It is an effective tool for the development of students' French language skills. Conclusions. The research was carried out using a pedagogical innovation in 5 lessons with 6th grade students. The research focused on the development of language skills in French lessons. After a full cycle of lessons, a positive impact of this pedagogical innovation on the students' language skills was observed. Although the duration of the study was short, it was possible to observe an improvement in the pronunciation of words, the use of new vocabulary and grammatical rules. The research found that the chosen tool was effective but had limitations in terms of the dialogues that the students created.