The use of artificial intelligence (AI) in enhancing customer experience
Ebaietaka, Tabendang |
Straipsnyje buvo nagrinėjama, kaip dirbtinis intelektas gali būti naudojamas tobulinant klientų patirties sprendimus Lietuvos elektroninės prekybos sektoriuje. Straipsnio tikslas – dirbtinio intelekto (DI) panaudojimas gerinant klientų patirtį elektroninės prekybos sektoriuje. Straipsnio tikslas – rekomenduoti naudoti dirbtinį intelektą (AI) gerinant klientų patirtį Lietuvos elektroninės prekybos sektoriuje. Tačiau AI įrankiai apklausti Lietuvos elektroninės prekybos sektoriuje internetinėje anketoje, kuri buvo atlikta ir taip parodė AI potencialą renkant duomenis iš įvairių Lietuvos elektroninių parduotuvių; taip pat buvo ištirtas AI poveikis klientų įtraukimui, o tada įvertinta AI technologijos įtaka klientų patirčiai, personalizuotoms rekomendacijoms ir kliento bei prekės ženklo santykiams. Toks tyrimas vaizduoja AI technologijos įtaką elektroninės komercijos veikimui. Tikriausiai tie, kurie vis dar mato ateities dirbtinio intelekto galimybes, bus tie, kurie geriausiai sugebės užtikrinti, kad skaitmeninė aplinka vis dar galėtų išlaikyti vartotojų reikalavimus ir tada pagerinti įmonės konkurencinį pranašumą. Dėl to yra keturi modeliai. Tai yra DI pagrįsta klientų patirtis, skirta pardavimo funkcijoms, dirbtiniu intelektu grindžiamam klientų įtraukimui, dirbtiniu intelektu suasmenintų rekomendacijų funkcijomis ir prekės ženklo suvokimo funkcijomis.
The paper addressed how artificial intelligence can be used to improve customer experience solutions in the Lithuanian e-commerce sector. The object of the paper is the use of artificial intelligence (AI) in enhancing customer experience in the e-commerce sector. The aim of the paper is to recommend the use of Artificial Intelligence (AI) in enhancing customer experience in the Lithuania e-commerce sector. But AI tools surveyed in the e-commerce sector of Lithuania online questionnaire that was carried out and thus showed the potential of AI in data collection from various e-stores in Lithuania; likewise, the effect of AI for client involvement was researched and then the impact of AI technology on customer experience, personalized recommendations and customer-brand relationship was assessed. Such Study depicts the influence of AI technology on the operation of e-commerce. The ones who still see AI’s future possibilities, most likely, will be the ones who are best able to ensure that the digital environment can still maintain consumer requirements and then improve the firm’s competitive advantage. As a result of this, there are four models. They are AI-powered customer experience for sales functions, AI powered customer engagement, AI-personalized recommendation functions, and brand perception functions.