Vanagienė V..jpg picture
Surname, Name
Vanagienė, Vitalija

Publications

Results 1-20 of 27 (Search time: 0.05 seconds).

DateTitleAuthor(s)Type
12013Agricultural and Food Product Quality Label Impact on the Brand EquityVanagienė, VitalijaStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
22007Apibendrinančio prekės ženklo apibrėžimo paieškosVanagienė, Vitalija; Ramanauskienė, JadvygaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
32019Aplinkos taršos didėjimas: už pasekmes esame atsakingi visiMiceikienė, Astrida; Makutėnienė, Daiva; Vanagienė, VitalijaPublicistiniai straipsniai ir kt. / Publicistic articles and oth (S10)
42008Expression of the modern payment for work tendencies in family’s farmsKlupšas, Feliksas; Vanagienė, VitalijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
52017Family farms in Lithuania: problems and challengesGreblikaitė, Jolita; Vanagienė, Vitalija; Žiukaitė, ŽivilėStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
62012Įmonių socialinės atsakomybės gairės stiprinant prekės ženklo reputacijąBakanauskas, Arvydas Petras; Vanagienė, VitalijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
72011Įmonių socialinės atsakomybės propagavimas reklamoje, stiprinant prekės ženklo vertę pirkėjuiArlauskienė, Renata; Vanagienė, VitalijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
82014Kaimo turizmo klasteriai: novatoriško smulkaus ir vidutinio verslo nauda, kliūtysVanagienė, Vitalija; Krikščiukienė, BirutėStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
92010Lietuvos kaimo turizmo verslo raida ir pokyčius įtakojantys veiksniaiAstromskienė, Adelė; Ramanauskienė, Jadvyga; Gargasas, Audrius; Vanagienė, VitalijaStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
102008LŽŪU studentų pasitenkinimą studijomis lemiančių veiksnių nustatymasPilelienė, Lina; Vanagienė, VitalijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
112012Maisto priedų naudojimo produktuose įtaka prekės ženklo vertei : moterų ir vyrų požiūriuVanagienė, Vitalija; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
122013Maisto produkto pakuotės dizaino įtakos prekės ženklo vertei modelisVanagienė, VitalijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
132014Naujo prekes ženklo stiprių asociacijų pirkėjui sukūrimas, pozicionuojant naujo maisto produkto vertęBakanauskas, Arvydas Petras; Vanagienė, VitalijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
142017New brand equity aspect: the example of new candy product consistency quality equityVanagienė, VitalijaStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
152019Paklausios specialybės su bioekonomikos žinių kontekstu: samdomam darbui ir nuosavam versluiVanagienė, VitalijaPublicistiniai straipsniai ir kt. / Publicistic articles and oth (S10)
162009Pardavimų skatinimo įtakos pirkėjų lojalumui modelisPilelienė, Lina; Vanagienė, VitalijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
172008Prekės ženklo svarba ir jo vertės kūrimo galimybėsVanagienė, Vitalija; Ramanauskienė, JadvygaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
182009Rankų darbo gaminių rinkodara: vartotojų pirkimo poreikio kalėdiniams atvirukams ir žaisliukams skatinimasAleksandravičius, Alvydas; Navasaitienė, Stasė; Pilelienė, Lina; Vanagienė, VitalijaStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
192005Rengiamų vadybininkų kūrybingumo ugdymo svarbaGedminaitė-Vanagienė, Vitalija; Klupšas, FeliksasStraipsnis nerecenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in non-peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P2c)
202014Socialaus marketingo komunikacijos priemonės facebook įtaigos naujo maisto prekės ženklo pasirinkimui modelisVanagienė, VitalijaStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)