Browsing by Department Marketingo katedra

Or enter first few letters
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Sort by:
In order:
Results/Page
Authors/Record:
Showing results 1 to 20 of 280  next
DateTitleAuthor(s)Type
22-May-2019Accelerating business startup growth through digital marketing in the B2B sectorBičiūnaitė-Svobonienė, Vilija; Ograk, Muhammed HüseyinMagistro darbas / Master thesis
2009Aesthetics based corporate reputation management in the context of higher educationŠontaitė, Miglė; Kristensen, ToreStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
2009Aesthetics based corporate reputation management in the context of higher educationŠontaitė, Miglė; Kristensen, ToreStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2010Alkoholinius gėrimus gaminančių įmonių vertės kūrimas: marketingo sprendimų įtakaJurevičienė, Kristina; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2009Analysis of the importance of finance in innovationKeršys, Marijus; Levišauskaitė, Kristina; Čepinskis, JonasStraipsnis recenzuojamoje užsienio tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed foreign international conference proceedings (P1d)
2016The analysis of the influence of internal factors on outdoor advertising effectivenessGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Lina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
2012Apgyvendinimo įstaigų marketingo komunikacija Lietuvos vartotojams kultūros ypatumų kontekstePilelienė, Lina; Telyčėnaitė, JustėStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2014Aptarnaujančio personalo vaidmuo vartotojų pasitenkinimo atžvilgiuGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2012Asmeninių charakteristikų įtakos vartotojų lojalumo formavimuisi nustatymasZikienė, Kristina; Brazinskaitė, VaidaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
29-Nov-2019Asmens prekės ženklo formavimo Instagram socialiniame tinkle modelisKyguolienė, Asta; Šukelytė, KarolinaMagistro darbas / Master thesis
2013The assessment of customer loyalty programs in Lithuanian pharmacies network in the aspect of gained valueZikienė, Kristina; Preskienė, KristinaStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
2018Assessment of Lithuanian rural homesteads’ websites qualityGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
2015Assessment of the importance of benefits provided by rural tourism homesteads in LithuaniaGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, Lina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis konferencijos medžiagoje Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or Scopus DB conference proceedings (P1a)
2017Attitude toward smoking: the effect of negative smoking-related picturesGrigaliūnaitė, Viktorija; Pilelienė, LinaStraipsnis Clarivate Analytics Web of Science ar/ir Scopus / Article in Clarivate Analytics Web of Science or / and Scopus (S1)
2013Aukštojo mokslo institucijų korporatyvinės reputacijos vertinimo metodikos ir jų problemosŠontaitė-Petkevičienė, MiglėStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2010Aukštųjų mokyklų korporatyvinės reputacijos specifika ir vertinimo problemosŠontaitė, MiglėStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
2010Aukštųjų mokyklų korporatyvinę reputaciją formuojančių rodiklių vertinimasŠontaitė, Miglė; Lydeka, ZigmasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2016Balso už kadro amžiaus ir vizualinio patrauklumo poveikio reikšmė transliacinės reklamos įgarsinimo kontekstePotašinskaitė, Monika; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
22-May-2019Branding in business-to-business sector in context of Ukrainian agricultural and wood processing marketsKlebanskaja, Nina; Husiev, MaksymMagistro darbas / Master thesis
2017Building a conceptual model of complaint management: theoretical insightsKlovienė, Daiva; Pažėraitė, AušraStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)