Browsing by Author Bakanauskas, Arvydas-Petras

Or, select a letter below to browse by last name
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
In order:
Results/Page
Authors/Record:
Showing results 44 to 60 of 60 previous 
DateTitleAuthor(s)Type
2008Sales promotion : a new tool for customer loyalty formationBakanauskas, Arvydas Petras; Pilelienė, LinaStraipsnis recenzuojamoje užsienio tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed foreign international conference proceedings (P1d)
2003Setting the price of an employee in the organization : different approachesBakanauskienė, Irena; Bakanauskas, Arvydas Petras; Liesionis, VytautasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2010Skirtingas lojalumo stadijas pasiekusių vartotojų pardavimų skatinimo požymių vertinimasPilelienė, Lina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2015Spausdintos reklamos efektyvumo vertinimo metodika : mokslo studija [elektroninis išteklius]Pilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorija; Bakanauskas, Arvydas PetrasMokslo studija / Study (K1b)
2013Theoretical insights into the brand value conceptualizationBičiūnaitė-Svobienė, Vilija; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
1993Vadovo informacinio aprūpinimo turininis aspektasBoguslauskas, Vytautas; Bakanauskienė, Irena; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
2011Vartotojo ir prekės ženklo modelių elementų derinimasBakanauskas, Arvydas Petras; Bičiūnaitė, VilijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2006Vartotojų elgsena : mokomoji knygaBakanauskas, Arvydas PetrasMokomoji knyga / Educational book (K2b)
2009Vartotojų lojalumas : teoriniai ir praktiniai aspektai : mokomoji knygaBakanauskas, Arvydas Petras; Pilelienė, LinaMokomoji knyga / Educational book (K2b)
2008Vartotojų lojalumo stadijų nustatymo modelisBakanauskas, Arvydas Petras; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2010Vartotojų lūkesčių formavimo modelisBakanauskas, Arvydas Petras; Račkauskaitė, InetaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2006Veiksnių, įtakojančių reklamos sukeltą troškimą ir veiksmą, tyrimasBakanauskas, Arvydas Petras; Adamonytė, SigitaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2007Veiksnių, įtakojančių vartotojų išlaikymą, tyrimasŠontaitė, Miglė; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2010Verslo santykių užmezgimas su užsienio partneriuBakanauskas, Arvydas Petras; Ojeras, AndriusStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2012Vietovės prekės ženklo kūrimo koncepcijų teorinės įžvalgosBakanauskas, Arvydas Petras; Gavėnas, EdvinasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
29-Nov-2019Žaliojo marketingo principų taikymas finansinių paslaugų įmonėseBakanauskas, Arvydas Petras; Jankauskienė, TomaMagistro darbas / Master thesis
2008Žinių visuomenės formavimas : patirtis, problemos, perspektyvos : monografijaBakanauskas, Arvydas Petras; Kvedaravičius, Jonas; Lydeka, Zigmas; Pačėsa, Nerijus; Zakarevičius, Povilas; Žukauskas, PranasMonografija / Monograph (K1a)