Browsing by Author Bakanauskas, Arvydas-Petras

Or, select a letter below to browse by last name
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
In order:
Results/Page
Authors/Record:
Showing results 29 to 48 of 61 previous   next
DateTitleAuthor(s)Type
2012Maisto priedų naudojimo produktuose įtaka prekės ženklo vertei : moterų ir vyrų požiūriuVanagienė, Vitalija; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
2004Marketingo komunikacija : mokomoji knygaBakanauskas, Arvydas PetrasMokomoji knyga / Educational book (K2b)
2011Measurement model of corporate reputation at higher education institutions : customers’ perspectiveŠontaitė, Miglė; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
2011Measurement model of corporate reputation at Higher education institutions: customers’ perspectiveŠontaitė, Miglė; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2003Measurement of product brand equityBakanauskas, Arvydas Petras; Ubartas, MindaugasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2012Miesto prekės ženklo kūrimo modelisBakanauskas, Arvydas Petras; Gavėnas, EdvinasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2014Naujo prekes ženklo stiprių asociacijų pirkėjui sukūrimas, pozicionuojant naujo maisto produkto vertęBakanauskas, Arvydas Petras; Vanagienė, VitalijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2004Naujo reklamos nešiklio pardavimo proceso tobulinimasBakanauskas, Arvydas Petras; Sližytė, AstaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2011Organizacijų vadyba : vadovėlisBakanauskas, Arvydas Petras; Bakanauskienė, Irena; Darškuvienė, Valdonė; Grebliauskas, Artūras; Kvedaravičius, Jonas; Liesionis, Vytautas; Petkevičiūtė, Nijolė; Staniulienė, Sonata; Stonkutė, Eglė; Stripeikis, Osvaldas; Viliūnas, Vaidotas; Zakarevičius, Povilas; Žirgutis, Vytautas; Žukauskas, PranasVadovėlis / Textbook (K2a)
5-Apr-2019Pardavimo proceso gerinimas (greitųjų kreditų atvejis)Vytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Bakanauskas, Arvydas; Černovė, RenataMagistro darbas / Master thesis
2008Pardavimų skatinimo taikymas vartotojų lojalumo formavimuiBakanauskas, Arvydas Petras; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2004Pardavimų skatinimo veiklos planavimas : teoriniai aspektaiBakanauskas, Arvydas Petras; Pilelienė, LinaStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
2007Problems and difficulties in loyalty measurement : theoretical substantiationZikienė, Kristina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis konferencijos medžiagoje kitose duomenų bazėse / Article in conference proceedings in other databases (P1c)
2009Research of factors influencing loyal customer switching behaviourZikienė, Kristina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
2009Research of factors influencing loyal customer switching behaviourZikienė, Kristina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2008Sales promotion : a new tool for customer loyalty formationBakanauskas, Arvydas Petras; Pilelienė, LinaStraipsnis recenzuojamoje užsienio tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed foreign international conference proceedings (P1d)
2003Setting the price of an employee in the organization : different approachesBakanauskienė, Irena; Bakanauskas, Arvydas Petras; Liesionis, VytautasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2010Skirtingas lojalumo stadijas pasiekusių vartotojų pardavimų skatinimo požymių vertinimasPilelienė, Lina; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2015Spausdintos reklamos efektyvumo vertinimo metodika : mokslo studija [elektroninis išteklius]Pilelienė, Lina; Grigaliūnaitė, Viktorija; Bakanauskas, Arvydas PetrasMokslo studija / Study (K1b)
2013Theoretical insights into the brand value conceptualizationBičiūnaitė-Svobienė, Vilija; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)