Browsing by Author Bakanauskas, Arvydas-Petras

Or, select a letter below to browse by last name
0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
In order:
Results/Page
Authors/Record:
Showing results 14 to 33 of 60 previous   next
DateTitleAuthor(s)Type
2011E. lojalumą lemiančių veiksnių tyrimasBakanauskas, Arvydas Petras; Gavėnas, EdvinasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
5-Apr-2019Elektroninio marketingo priemonių parinkimas pagal vartotojų elgsenąVytauto Didžiojo universitetas. Ekonomikos ir vadybos fakultetas. Marketingo katedra; Bakanauskas, Arvydas; Kuodytė, GretaMagistro darbas / Master thesis
2008Elektroninis marketingas : [mokomoji knyga]Bakanauskas, Arvydas Petras; Liesionis, VytautasMokomoji knyga / Educational book (K2b)
2007Esminiai produktų inovacijų sėkmės veiksniai Lietuvos mobiliojo ryšio rinkojeBakanauskas, Arvydas Petras; Grebliauskas, Artūras; Virbalaitė, AstaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2001Green marketing opportunities in LithuaniaBakanauskas, Arvydas Petras; Liesionis, Vytautas; Ubartas, MindaugasStraipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
2007Impact of sales promotion efforts on customer's choiceBakanauskas, Arvydas Petras; Pilelienė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
1999Informacijos įtaka produkto pasirinkimuiBakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
2010Inovacijos panaudojimo vertė transporto paslaugas teikiančioje įmonėjeBakanauskas, Arvydas Petras; Paulauskė, LinaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2012Integruotosios marketingo komunikacijos : mokomoji knygaBakanauskas, Arvydas PetrasMokomoji knyga / Educational book (K2b)
2011Interaction model for the young fashion buyers and brand-ambassadorsBakanauskas, Arvydas Petras; Bičiūnaitė, VilijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2012Įmonių socialinės atsakomybės gairės stiprinant prekės ženklo reputacijąBakanauskas, Arvydas Petras; Vanagienė, VitalijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2013Jungtinių Amerikos Valstijų cigarečių marketingo priemonių teisinių reguliavimų raidaBakanauskas, Arvydas Petras; Potašinskaitė, MonikaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2000Kainodara : teorija ir praktika : [vadovėlis]Bakanauskas, Arvydas Petras; Darškuvienė, ValdonėVadovėlis / Textbook (K2a)
2002Kaštų-vertės kainos nustatymo modelis Žaliojo marketingo komplekseBakanauskas, Arvydas Petras; Liesionis, VytautasStraipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
2000Konsultacinių paslaugų kainodaros problemosBakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis kituose recenzuojamuose leidiniuose / Article in other peer-reviewed editions (S5)
2012Maisto priedų naudojimo produktuose įtaka prekės ženklo vertei : moterų ir vyrų požiūriuVanagienė, Vitalija; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
2004Marketingo komunikacija : mokomoji knygaBakanauskas, Arvydas PetrasMokomoji knyga / Educational book (K2b)
2011Measurement model of corporate reputation at higher education institutions : customers’ perspectiveŠontaitė, Miglė; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
2011Measurement model of corporate reputation at Higher education institutions: customers’ perspectiveŠontaitė, Miglė; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2003Measurement of product brand equityBakanauskas, Arvydas Petras; Ubartas, MindaugasStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)