Browsing by Author Bičiūnaitė-Svobonienė, Vilija

In order:
Results/Page
Authors/Record:
Showing results 1 to 7 of 7
DateTitleAuthor(s)Type
2011Interaction between the young fashion buyers and the brand-ambassadorsBičiūnaitė, VilijaStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
2011Interaction model for the young fashion buyers and brand-ambassadorsBakanauskas, Arvydas Petras; Bičiūnaitė, VilijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2013Prekės ženklo vertės teorinės sampratosBičiūnaitė-Svobienė, VilijaStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
2013Theoretical insights into the brand value conceptualizationBičiūnaitė-Svobienė, Vilija; Bakanauskas, Arvydas PetrasStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos tarptautinės konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian international conference proceedings (P1e)
2011Vartotojo ir prekės ženklo modelių elementų derinimasBakanauskas, Arvydas Petras; Bičiūnaitė, VilijaStraipsnis kitose duomenų bazėse / Article in other databases (S4)
2012Vartotojų psichologinių veiksnių teoriniai aspektaiBičiūnaitė-Svobienė, VilijaStraipsnis recenzuojamoje Lietuvos konferencijos medžiagoje / Article in peer-reviewed Lithuanian conference proceedings (P1f)
2015Vartotojų suvokiamos prekės ženklo vertės modeliavimas : daktaro disertacija : socialiniai mokslai, vadyba (03 S)Bičiūnaitė-Svobienė, Vilija