Marketingas
Programos pristatymas
Nekenti rutinos, domiesi naujovėmis, o bet kuriam produktui, paslaugai ar iniciatyvai gali nesunkiai surasti visą eilę privalumų? Tuomet Marketingo studijų programa yra tavo kryptis. Mūsų išskirtinumas – praktinėmis užduotimis ir atvejų analize paremtos studijos. Čia tau paskaitas ves jaunatviški dėstytojai, vizituojantys užsienio specialistai, savo patirtimi dalinsis įvairių sričių praktikai, verslo ir viešojo sektoriaus organizacijų atstovai. Fakultete veikia unikalios neuro marketingo ir e-sporto laboratorijos. Jos leis gilintis į vartotojų elgseną, naujo produkto kūrimą ir kainodarą, reklamą ir viešuosius ryšius, prekės ženklo valdymą, kūrybinius metodus marketinge ir daug kitų įdomių dalykų.
Naujausius rinkos standartus atitinkanti programa tau leis sklandžiai įsilieti į darbo rinką, kurioje galėsi būti plataus profilio specialistu: vadovauti įvairių tipų organizacijoms ar jų marketingo ir pardavimo skyriams, tapti atskiro prekės ženklo vadovu, marketingo vadybininku, užsiimti konsultacijomis ar panorėjus išbandyti jėgas steigiant savo įmonę.
Kodėl verta studijuoti marketingą?
- Moderni specialybė, leidžianti greitai įsilieti į darbo rinką;
- Inovatyvūs studijų metodai;
- Šiuolaikiški dėstytojai, paskaitas vedantys praktikai, į paskaitas integruoti susitikimai su verslo bei viešojo sektoriaus organizacijų atstovais;
- Fakultete veikiančios Neuro marketingo ir e-sporto laboratorijos;
- Galimybė gauti tarptautinį Google ir kt. žinias gilinančius sertifikatus;
- Galimybė įgyti papildomų žinių renkantis vieną iš 45 gretutinių studijų programų, mokytis 30 modernių ir klasikinių kalbų, įgyti pedagogo kvalifikaciją ar studijuoti pagal mainų programą daugelyje užsienio universitetų;
- Bendruomeniška, draugiška ir bendradarbiavimą skatinanti #VDUevf studijų kultūra;
- Darbo rinkoje itin vertinami fakulteto absolventai;
- Moderni studijų aplinka pačiame Kauno centre;
- Studijos vyksta ir nuotoliniu būdu.
Raktiniai žodžiai
#PrekėsŽenklas #Komunikacija #Reklama #Psichologija #SocialiniaiTinklai #Kūrybiškumas
Psichologija, vadyba, kūrybiškumas, komunikacija, ekonomika ir technologijos – visa tai telpa po marketingo vardu. Universali, paklausi, šiuolaikiška ir itin praktiška studijų programa, kurią baigusių jokie DI neprabeatins.
dr. Justinas Kisieliauskas, programos vadovas
Studijuojant turėjau begalę progų ne tik pabendrauti su dėstytojais ir verslininkais žinančiais modernaus marketingo subtilybes, bet ir savo įgytas žinias pritaikyti realiuose scenarijuose, atliekant praktiką ir dalyvaujant projektuose.
Tomas Lazickas, turinio marketingo vadybininkas
Studijų metu jaunatviški dėstytojai moko analizuoti rinką ir šiandienines tendencijas, pažinti vartotojus ir kurti jiems tinkamus pasiūlymus, o galiausiai ir parduoti realų produktą ar paslaugą.
Dovilė Slapšytė , verslininkė
Partneriai
Studentai atlieka praktikas, įmonių atstovai skaito paskaitas, dalyvauja gynimuose.
Studijų programos planas
Pavadinimas | Dėstytoja / dėstytojas | Kreditai |
Marketingo principai [MAV1002] | Arvydas Petras Bakanauskas | 4 |
Mikroekonomika [EKO1004] | Inga Maksvytienė | 6 |
Vadybos pagrindai [VADN1004] | Sonata Staniulienė | 4 |
Organizacinė komunikacija [VAD1006] | Loreta Petrauskaitė | 6 |
A grupės dalykai | 10 |
Pavadinimas | Dėstytoja / dėstytojas | Kreditai |
Makroekonomika [EKO1005] | Jonė Kalendienė | 6 |
Profesinė kalba [MAV1004] | Regina Sabonytė | 4 |
Vartotojų elgsena [MAV1003] | Lina Pilelienė | 4 |
A grupės dalykai | 16 |
Pavadinimas | Dėstytoja / dėstytojas | Kreditai |
Finansų pagrindai [EKO2003] | Evelina Bendoraitienė | 6 |
Vadybiniai sprendimai [VAD2002] | Asta Kyguolienė | 6 |
Marketingo komunikacija [MAV2014] | 4 |
A grupės dalykai | 16 |
Pavadinimas | Dėstytoja / dėstytojas | Kreditai |
Naujo produkto kūrimas ir kainodara [MAV2005] | Viktorija Grigaliūnaitė | 4 |
Prekybos marketingas [MAV2006] | Asta Kyguolienė | 4 |
Reklama ir viešieji ryšiai [MAV2007] | Aušra Pažėraitė | 4 |
Paslaugų marketingas [MAV4010] | Rūta Repovienė | 4 |
Finansai marketinge [MAV2009] | 6 |
A grupės dalykai | 8 |
Pavadinimas | Dėstytoja / dėstytojas | Kreditai |
Skaitmeninis marketingas [MAV2003] | Justinas Kisieliauskas | 6 |
Marketingo projektų valdymas [MAV4012] | Rūta Repovienė | 4 |
Verslo etika ir socialinė atsakomybė [VAD4019] | Evelina Bendoraitienė | 4 |
Socialiniai tyrimai versle [MAV3016] | 6 | |
Pažintinė praktika [MAV3013] | Loreta Petrauskaitė | 4 |
Pasirenkami dalykai I | ||
Konkurencingumas ir inovacijos [VAD4015] | Giedrius Jucevičius | 6 |
Entreprenerystė [VAD4011] | Osvaldas Stripeikis | 6 |
Pavadinimas | Dėstytoja / dėstytojas | Kreditai |
Verslas-verslui marketingas [MAV4001] | Miglė Šontaitė-Petkevičienė | 6 |
Tiekimo grandinės valdymas [MAV3018] | 4 | |
Mokslinis rašymas marketinge [MAV3017] | 4 | |
Kūrybiniai metodai marketinge [MAV3011] | Augustinas Balaišis | 6 |
Pardavimų valdymas [MAV3004] | 6 |
Pasirenkami dalykai I | ||
Verslo teisė [TEIN3001] | Paulius Čerka | 4 |
Organizacinė elgsena [VAD2010] | 4 |
Pavadinimas | Dėstytoja / dėstytojas | Kreditai |
Prekės ženklo valdymas [MAV4003] | Miglė Šontaitė-Petkevičienė | 6 |
Marketingo kvalifikacinė praktika [MAV4013] | Lina Pilelienė | 11 |
Vizualinė komunikacija marketinge [MAV4009] | Augustinas Balaišis | 6 |
Marketingo analitika [MAV3014] | Viktorija Grigaliūnaitė | 4 |
Marketingo kursinis darbas [MAV4014] | 4 |
Pavadinimas | Dėstytoja / dėstytojas | Kreditai |
Strateginis valdymas [VAD4005] | Rita Bendaravičienė | 6 |
Bakalauro baigiamasis darbas [BENBMAV01] | Miglė Šontaitė-Petkevičienė | 15 |
E-komercija [MAV4015] | 6 |