Įtraukusis ugdymas: socioedukacinės industrijos
Programos pristatymas
Šioje magistro studijų programoje įgysi žinių kaip
inicijuoti ir įgyvendinti pozityviosios socializacijos veiklas šeimai,
bendruomenei ir atskiroms socialinėms grupėms, kaip veikti daugiafunkcės
pagalbos grupėse, kaip taikyti specialias ugdomąsias ir kompensacines
priemones. Be bendrųjų programos dalykų gilinsi žinias norimoje
specializacijoje:
- Socialinė pedagogika daugiafunkcio dizaino aplinkoje. Čia
studijuosi pozityviosios komunikacijos algoritmus, asmenybės įgalinimo
teorijas, ugdomąjį konsultavimą, socialinę antreprenerystę, inovacijas ir
virtualią aplinką, socioedukacinės veiklos įžaidybinimą, supervizijos formas,
socioedukacinių partnerysčių tinklus ir kitus dalykus.
- Specialioji pedagogika edukacinės įtraukties kontekste. Čia
susipažinsi su kognityviniais, mokymosi, judėjimo, kalbos, klausos, regos
barjerais ir jų įveikos strategijomis edukacijoje, autizmo spektro sutrikimais
ir socializacija meninėje veikloje, bioetika ir lytiškumo ugdymu, žaidimu, kaip
vaiko pažinimo ir ugdymo sunkumų prevencijos priemone, bei kitais dalykais.
Baigus įtraukiojo ugdymo socioedukacinių industrijų magistro
programą galėsi dirbti specialiuoju pedagogu arba socialiniu pedagogu įvairių
tipų ugdymo įstaigose, dienos centruose, jaunimo erdvėse, pedagoginėse ir
psichologinėse tarnybose, teikti kompleksinę švietimo pagalbą ir atvejo vadybą
nuo pavienio žmogaus ir šeimos iki ugdymo įstaigos. Taip pat turėsi galimybę
tęsti studijas susijusių krypčių doktorantūroje.
Raktiniai žodžiai
#Įtraukusis ugdymas, #socioedukacinės industrijos, #universalus dizainas, #pagalba vaikui ir šeimai, #socialinis pedagogas, #specialusis pedagogas
Įtraukioji mokykla – ateities mokyklos pagrindas
Prof. dr. Giedrė Kvieskienė, Švietimo akademijos profesorė, programos dėstytoja
Baigus studijų programą atsivėrė galimybės dirbti mokykloje, Vilniaus pedagoginėje psichologinėje tarnyboje, Mokymosi ypatumų centre LABIRINTAS, teikiant Specialiąją pedagoginę pagalbą vaikams, jų tėvams ir pedagogams, juos konsultuojant, vedant seminarus mokyklose, organizuojant mokymus, dalyvaujant konferencijose
Olga Telešova, mokymosi ypatumų centro LABIRINTAS specialioji pedagogė, lektorė
Karjeros laipteliai nuo mokytojo padėjėjo iki edukologijos mokslų magistro. Profesinė savirealizacija baigus magistrantūros studijų programą „Įtraukusis ugdymo: socioedukacinės industrijos“, dirbant mokytoja ir socialine pedagoge mokykloje, brandinant inovatyvias edukacijos idėjas ir kuriant naują požiūrį į socialinę pedagoginę pagalbą
Greta Juodkaitė, Vilniaus Šeškinės pradinės mokyklos socialinė pedagogė, pradinių klasių mokytoja
Partneriai
Studijų programos planas
Pavadinimas | Dėstytoja / dėstytojas | Kreditai |
Universalus dizainas edukacijoje [ŠAIU001] | Giedrė Kvieskienė | 6 |
Edukacinė neuropsichologija [ŠAIU002] | Julita Navaitienė | 6 |
Pasirenkami dalykai I | ||
Socioedukacinių tyrimų metodologija [ŠAIU003] | Vilma Žydžiūnaitė | 6 |
Įtraukties ir atskirties kriterijai: teisė, etika, transformuojanti lyderystė [ŠAIU025] | Rasa Nedzinskaitė-Mačiūnienė | 6 |
Taikomosios elgesio terapijos modeliavimas [ŠAIU006] | Giedrė Misiūnienė | 6 |
Pavadinimas | Dėstytoja / dėstytojas | Kreditai |
Pozityviosios komunikacijos algoritmai [ŠAIU004] | Sigita Burvytė | 6 |
Pavadinimas | Dėstytoja / dėstytojas | Kreditai |
Kognityviniai ir mokymosi barjerai: pažinimas ir įveikos strategijos edukacijoje [ŠAIU005] | Alvyra Galkienė | 6 |
Pavadinimas | Dėstytoja / dėstytojas | Kreditai |
Individualaus konsultavimo pagrindai [EDU3037] | Julita Navaitienė | 6 |
Pavadinimas | Dėstytoja / dėstytojas | Kreditai |
Ugdomasis konsultavimas [ŠAIU009] | Rytis Pakrosnis | 6 |
Socialinė antreprenerystė [ŠAIU011] | Auksė Petruškevičiūtė | 6 |
Aktyvi socialinė įtrauktis ir žaidyba [ŠAIU012] | Auksė Petruškevičiūtė | 6 |
Asmenybės įgalinimo teorijos [ŠAIU007] | Sigita Burvytė | 6 |
Pavadinimas | Dėstytoja / dėstytojas | Kreditai |
Autizmo spektro sutrikimas ir socializacija meninėje veikloje [ŠAIU008] | Solveiga Zvicevičienė | 6 |
Judėjimo ir kalbos barjerai: pažinimas ir įveikos strategijos edukacijoje [ŠAIU010] | Ieva Grigienė | 6 |
Regos barjerai: pažinimas ir įveikos strategijos edukacijoje [ŠAIU013] | Dalia Taurienė | 6 |
Universalus ugdymosi dizainas šiuolaikinėje klasėje / grupėje [ŠAIU014] | Alvyra Galkienė | 6 |
Pavadinimas | Dėstytoja / dėstytojas | Kreditai |
Pasirenkami dalykai I | ||
Šeimos įgalinimo teorijos ir projektai [ŠAIU024] | Sigita Burvytė | 6 |
Tarpkultūrinė integracija ir tautinis identitetas edukacijoje [ŠAIU023] | Auksė Petruškevičiūtė | 6 |
Pavadinimas | Dėstytoja / dėstytojas | Kreditai |
Inovacijos ir virtuali aplinka [ŠAIU015] | Giedrė Kvieskienė | 6 |
Socioedukacinės partnerystės tinklai [ŠAIU016] | Giedrė Kvieskienė | 6 |
Supervizija [ŠAIU017] | Auksė Petruškevičiūtė | 6 |
Socialinės pedagogikos mokslinė tiriamoji praktika [ŠAIU018] | Sigita Burvytė | 6 |
Pavadinimas | Dėstytoja / dėstytojas | Kreditai |
Klausos barjerai: pažinimas ir įveikos strategijos edukacijoje [ŠAIU019] | Edita Norvaišienė | 6 |
Žaidimas kaip vaiko pažinimo ir ugdymo sunkumų prevencijos priemonė [ŠAIU021] | Milda Brėdikytė | 6 |
Specialiosios pedagogikos mokslinė tiriamoji praktika [ŠAIU026] | Alvyra Galkienė | 6 |
Bioetika ir lytiškumo ugdymas [ŠAIU020] | Stasė Ustilaitė | 6 |
Pavadinimas | Dėstytoja / dėstytojas | Kreditai |
Magistro baigiamasis darbas [BENMUGD01] | 30 |